Tisztelt Felhasználók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy társaságunk szolgáltatási területén a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által meghatározottaknak megfelelően 2022. szeptember – október hónapokban Felhasználói Elégedettségi Felmérést végzünk.
Az elégedettség felmérést a véletlenszerűen kiválasztott felhasználók személyes felkeresésével a Társaságunk által megbízott Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet megbízottai végzik.
A Baranya-Víz Zrt. számára kiemelt jelentőségű, hogy működése során a felhasználók megelégedésére végezze munkáját. Szolgáltatásainkkal kapcsolatos vélemények és elvárások megismerése segíti az esetleges fejlesztési irányok meghatározását.
Kérjük válaszadásával segítse munkájukat!
Az elégedettség felmérés sikeres elvégzésében történő közreműködését előre is köszönjük!