E-ügyfélszolgálat

E-számla igénylése

E-ügyfélszolgálat
Váltson sárgáról zöldre!

Váltson elektronikus számlára és intézze víz- és csatornadíj számláit egyszerűen, néhány kattintással az interneten!

Az elektronikus számla szolgáltatásra két megoldást kínálunk Felhasználóinknak:

PDF alapú számla igénylése

 

Miért jó ez Önnek?
  • mert hamar eljut Önhöz
  • mert biztos, hogy Önnél landol és nem más postaládájában
  • mert elektronikusan tárolható, nem halmoz fel feleslegesen iratokat
  • mert gyorsan, egyszerűen végezhető az utalás
  • mert jogszabályi lehetőség van elektronikus számlaként használni (lásd NAV állásfoglalás: https://nav.gov.hu/nav/ado/afa/Az_elektronikus_szaml20200416.html )
  • mert környezetbarát
Mi szükséges ahhoz, hogy Ön ezt a szolgáltatást igényelje?

A szolgáltatáshoz szükséges regisztrációját az alábbi hivatkozáson elérhető nyomtatvány kitöltésével és ügyfélszolgálatunkra való megküldésével kezdeményezheti!

Kérelem számla elektronikus küldéséhez nyomtatvány letöltése

Az alábbi e-mail címek bármelyikére – történő megküldésével tudja beadni igényét.




Tájékoztatjuk, hogy 2021. évtől minden felhasználónak lehetősége van kérni pdf alapú számlát.

Díjnet szolgáltatás igénylése

Az ingyenes Díjnet számlabemutató rendszer segítségével a Baranya-Víz Zrt. által kibocsátott számlákat elektronikus formában, az interneten keresztül tekintheti meg. A számlák kiegyenlítése igény szerint történhet bankkártyával, internetbankon keresztül, csoportos beszedési megbízással, eseti banki átutalással, vagy akár okostelefonjával az iCsekk mobilalkalmazással.

Mit kell tudni az e-számláról?

Az e-számla a papíralapú számlával egyenértékű, az ügyfél által létrehozott Díjnet fiókban rendelkezésre álló számla. Regisztrációt követően egy felületen kezelheti számláit, bármikor visszakeresheti az e-számla felületén, vagy nyomtathatja és lementheti számítógépére. Az elektronikus számla időbélyeggel és elektronikus aláírással kerül bemutatásra, így ugyanolyan hiteles számlának minősül, mint a papír alapú számla.

Hogyan csatlakozhat a Díjnet rendszeréhez?

Első lépésben az ügyfélnek a Díjnet rendszerbe kell regisztrálnia (www.dijnet.hu):

bejelentkezési név (ezzel fog tudni belépni a későbbiek során Díjnet fiókjába),

  • e-mail cím
  • jelszó megadásával, ezt követően szükséges megadni az ügyfél
  • nevét,
  • lakcímét.

Ezt követően a rendszer az ügyfél részére küld egy e-mailt, amely tartalmaz egy linket, melyre kattintva szükséges megerősíteni a regisztrációt.
Az ügyfélnek a Díjnet fiókjában a „Számlakibocsátók” menüpontra kattintva ki kell választania a Baranya-Víz Zrt.-t. A számlakibocsátókhoz történő regisztrációs adatok megadásához a regisztrációs felületen információs boksz segíti az ügyfelet, hogy az adott adat a papír alapú számlán hol található meg. A számlakibocsátói regisztrációhoz szükséges egy hat hónapnál nem régebbi papír alapú számla.
A Baranya-Víz Zrt. a regisztrációs kérelmet elbírálja, és amennyiben az ügyfél az adatokat helyesen adta meg, a regisztrációt elfogadja, melyről az ügyfelet a regisztráció során megadott e-mail címen értesítjük. Ettől kezdve az ügyfél a számláit elektronikus formában kapja meg a Díjnet fiókjába. A Díjnet minden számla érkezésekor értesítés küld a regisztráció során megadott e-mail címre, mely e-mailből is egyszerűen és kényelmesen kezdeményezhető a számla fizetése.

Üzemelés

Hibabejelentés

Ha közterületen vagy vízmérőhelyén csőtörést tapasztal, kérjük, hívja diszpécserszolgálatunkat!
Segíthetünk?

Ügyintézés

Segítünk, hogy minél kényelmesebben intézhesse ügyeit!
Váltson ön is e-számlára

Email / Pdf alapú számla

Korábbi, papír alapú számláját cserélje elektronikus számlára.
Elérhetőségeink
Közérdekü
Megszakítás