BARANYA-VÍZ Zrt.

Felhasználói elégedettség mérés

Hírek

Tisztelt Felhasználók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy társaságunk szolgáltatási területén a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által meghatározottaknak megfelelően 2022. szeptember – október hónapokban Felhasználói Elégedettségi Felmérést végzünk.

Az elégedettség felmérést a véletlenszerűen kiválasztott felhasználók személyes felkeresésével a Társaságunk által megbízott Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet megbízottai végzik.

A Baranya-Víz Zrt. számára kiemelt jelentőségű, hogy működése során a felhasználók megelégedésére végezze munkáját. Szolgáltatásainkkal kapcsolatos vélemények és elvárások megismerése segíti az esetleges fejlesztési irányok meghatározását.

Kérjük válaszadásával segítse munkájukat!

Az elégedettség felmérés sikeres elvégzésében történő közreműködését előre is köszönjük!

Életmű díjat vehetett át munkatársunk

Örömmel számolunk be arról, hogy 2024. június 13-án az Energiaügyi Minisztériumban megrendezett ünnepségen…

Elismerés

Örömmel számolunk be arról, hogy 2024. június 5-én az Országos Viziközmű konferencia keretein belül megrendezett ünnepségen…

Elismerés

Örömmel számolunk be arról, hogy 2024. március 14-én az Energiaügyi Minisztériumban megrendezett központi ünnepségen…

Elismerés

Örömmel számolunk be arról, hogy a Víz Világnapja alkalmából a Pesti Vigadóban 2024. március 22-én megrendezett központi ünnepségen…
Üzemelés

Hibabejelentés

Ha közterületen vagy vízmérőhelyén csőtörést tapasztal, kérjük, hívja diszpécserszolgálatunkat!
Segíthetünk?

Ügyintézés

Segítünk, hogy minél kényelmesebben intézhesse ügyeit!
Váltson ön is e-számlára

Email / Pdf alapú számla

Korábbi, papír alapú számláját cserélje elektronikus számlára.
Elérhetőségeink
Közérdekü
Megszakítás